Vuokralainen taloyhtiössä – kuka vastaa häiriöihin puuttumisesta?

Meillä taloyhtiössä on ollut häiriöitä vuokra-asunnosta, ja tilanne on herättänyt epäselvyyttä siitä, kenen pitäisi puuttua asiaan. Osa on sitä mieltä, että vastuu on vuokranantajalla, kun taas toiset odottavat taloyhtiöltä aktiivisempaa roolia.

Miten teidän taloyhtiössänne toimitaan vuokralaisten aiheuttamissa häiriötilanteissa – kuka puuttuu ja miten asiat saadaan ratkaistua?

Voin kokemuksesta sanoo et homman ei pitäs ainakaan olla supistu jonkun itseään muita parempina pitävät “sisäpiirin” kanssa, joka soittelee poliisille kun suihkussa laulaa väärä ihminen. Ennakkoon valmiiksi sovittu äänestys ja kämppä alta, jos ei oo sama unirytmi ku itsellä. Ziisus!! Siitä voi tulla paha mieli jollekulle.

3 tykkäystä